تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

دوشنبه 21 فروردين 1402
10:05
زندگی نیوز

 

دبی با نام عروس خاورمیانه شهرت دارد و از جمله شهرهای کشور امارات متحد عربی می باشد که طی 50 سال گذشته تغییرات اساسی قابل توجهی داشته است، به همین سبب، دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان می باشد. شما با سفر به دبی شاهد سازه های بی نظیری مانند برج خلیفه، ساحل دلنشین و صحرای نابی خواهید بود که در جهان مانند آن را پیدا نخواهید کرد. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی از مهمترین موضوعاتی است که می بایست از آن مطلع باشید. در ادامه قصد بر آن است که به موارد فوق الذکر به طور کامل پرداخته شود.

 

آب و هوای دبی در فصل های مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا از جمله موارد مهم قبل از سفر به دبی می باشد؛ این شهر در بخش پایین خط استوا قرار داشته و بارش های سالانه آن بسیار اندک است. در نتیجه معمولا هوای این شهر گرم است و برای کسانی که در نواحی خنک و کوهستانی زندگی می کنند این آب و هوا مطلوب نبوده و وجود رطوبت بالا موجب تعریق دائمی می شود. در اواسط فصل بهار و تابستان هوا شدیدا گرم و غیرقابل تحمل شده و میانگین دما به حدود 48 درجه سانتی گراد می رسد.

ماه نوامبر تا فوریه برابر با آبان ماه تا اواخر بهمن، مناسب ترین زمان سفر به دبی است درجه هوا در ماه های مذکور بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد می باشد و شما قادر هستید در سواحل چشم نواز و جذاب دبی شنا کنید و از تورهای هیجان انگیز کویر نیز بهره ببرید.

 

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

پیش از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز امری قابل توجه است. پرواز تهران به دبی به صورت مستقیم انجام شده و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کجا واقع شده اند؟

 

هتل های بسیار زیادی در دبی واقع شده اند. پیش از سفر به دبی، رزرو هتل امری ضروری است. شهر مدرن دبی، دارای استانداردترین هتل های جهان برای اقامت مهمانان است.

در ادامه زیبا ترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر معرفی خواهند شد.

 

هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا جزو هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی همچون ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستوران های بی نطیر با غذاهای بین المللی بوده و همچنین دارای خدمات سرویس رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و … می باشد.

آدرس هتل جمیرا: امارات، جاده شیخ زاید، برجهای امارات

 

هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق می باشد و با فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. در مجاورت این هتل زیبا، مرکز خرید وافی دبی واقع شده است. مواردی همچون: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه غذای رژیمی، خدمات پرستاری کودک، خدمات اتاق VIP از جمله امکانات این هتل است.

آدرس هتل رافلز: دبی، بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید

 

هتل تاج دبی

هتل تاج از جمله هتل های 5 ستاره ی شهر زیبای دبی می باشد که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر یک از اتاق ها دارای منظره چشم نوازی رو به شهر است. هتل تاج دارای رستوران های مختلف و متنوعی بوده که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، غذاهای بین المللی، مدیترانه ای ، آسیایی و عربی موجود است.

آدرس هتل تاج: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

 

هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره بوده دارای 202 اتاق در 27 طبقه می باشد. و از امکانات این هتل می توان به 9 رستورانی که در آن ها انواع غذاهای بین المللی یافت می شود. این هتل منظره خیره کننده ای به سمت خلیج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا

 

هتل پارک هایت دبی

هتل پارک هایت جزو هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا مرکز خرید دبی و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا تفرجگاه ساحلی دبی تقریبا 30 دقیقه با ماشین می باشد؛ شایان ذکر است، امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد، فوق العاده و بی نظیر بوده تجربه خوبی از سفر به دبی برای مهمانان به جا خواهد ماند.

آدرس هتل پارک هایت: دبی، باشگاه قایق سواری و گلف

 

هتل مینا السلام

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی داری 292 اتاق بوده و چشم اندازی جذاب رو به دریا و خلیج دارد به گونه ای که تماشای دریا در این شهر کویری تضادی جالب به ارمغان می آورد، لازم به ذکر است که این هتل دارای اتاق های ویژه معلولین و سالمندان نیز است.

آدرس هتل مینا السلام: امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

 

جمع بندی

 

طی این مطالعه مسائل مهم قبل از سفر به دبی مورد بررسی قرار گرفت تا در نتیجه آن شما عزیزان سفری شیرین و به یادماندنی را تجربه کنید. پیشنهاد می‌شود که اگر در طول اقامت خود در دبی نیازمند خودرو بودید می توانید از شرکت سعادت رنت، خودرو اجاره کنید. شایان ذکر است که با استفاده از سرویس اجاره خودرو در دبی، در هزینه و زمان صرفه جویی خواهد 


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 23169 ] [ امتیاز : 4 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|