تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
همه چیز در مورد پنجره های پی وی سی

همه چیز در مورد پنجره های پی وی سی

چهارشنبه 31 خرداد 1402
21:15
زندگی نیوز

 

اگر در صنعت ساختمان فعال هستید و یا تصمیم به بهبود وضعیت درب و پنجره خانه خود گرفته اید، حتما نام پنجره های پی وی سی را شنیده اید و اکنون این پنجره را جستجو کرده اید و به مقاله ما رسیده اید. اگر چنین است، تبریک می‌گوییم، شما به جای درستی آمده‌اید!

در این مقاله به بررسی درب های شیشه ای 2 لایه upvc از سیر تا پیاز می پردازیم. بیایید در مورد ساختار و شکل گیری آن صحبت کنیم، ویژگی های پیکربندی upvc را بررسی کنیم و با بررسی مزایا، درک کنیم که چرا این پنجره می تواند از همه رقبا پیشی بگیرد. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد پنجره upvc بدست آورید.

ویندوز upvc از کجا آمد؟

در مقاله ای که به معرفی انواع پنجره می پردازیم به طور مفصل پروفیل های چوبی، آهنی، آلومینیومی و ... را توضیح داده ایم. نقطه مشترک همه این پروفایل ها عدم کارایی بود. یکی تمام انرژی را تلف می کرد، یکی سنگین بود و دیگری از رطوبت فرسوده شده بود.

در این شرایط لازم بود اطلاعاتی پیدا شود که تا حد امکان مشکل را حل کند. و اینگونه بود که پس از مدتی پروفایل upvc وارد بازار شد. اولین درب و پنجره upvc در سال 1960 در اروپا تولید شد و اولین تولید آن در اواخر دهه 50 در ایران راه اندازی شد و با توجه به موفقیت این محصول استفاده از درب و پنجره upvc بسیار رایج و رو به رشد است. بنابراین در حال حاضر 75 درصد از سهم بازار در و پنجره اروپا به upvc اختصاص دارد. در ادامه با بررسی ویژگی های این پنجره به دلیل این موفقیت پی خواهیم برد.

upvc چیست؟

uvc مخفف پلی وینیل کلراید (غیر پلاستیکی) است و شکل جامد پلی وینیل کلراید است. 85 درصد پروفیل های پنجره Upvc از این ماده ساخته شده اند. بنابراین بهتر است به طور خلاصه به ساختار و ظاهر آن بپردازیم.

مواد اصلی UPVC روغن خام و نمک خوراکی است. اتیلن از نفت خام و کلر از نمک ها تولید می شود. با پلیمریزاسیون، کلر، اتیلن و وینیل کلرید با هم ترکیب می شوند و پلی وینیل کلرید یا PVC را تشکیل می دهند که یک ماده پلاستیکی و الاستیک است. از این ماده نه تنها برای ساخت در و پنجره استفاده می شود، بلکه در بسیاری از صنایع مانند لوله کشی و حتی دندانپزشکی کاربرد فراوانی دارد.

تفاوت PVC و upvc چیست؟

با توضیحات بالا احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که تفاوت PVC و UPVC چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که upvc از pvc ساخته شده است اما با افزودن ترکیباتی برای ساختن پروفایل بهینه شده است. از آنجایی که پلیمر PVC به نور و گرما حساس است و با اکسیژن ترکیب می شود، باید یک تثبیت کننده اضافه شود. برای این کار از تثبیت کننده های مختلفی استفاده می شود تا کیفیت PVC در طول فرآیند تولید پی وی سی کاهش نیابد و سپس از پرکننده هایی مانند کربنات کلسیم برای افزایش استحکام استفاده می شود.

البته مواد پی وی سی و یو پی وی سی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال از پی وی سی به دلیل انعطاف بیشتر در ساخت لوله ها استفاده می شود و یو پی وی سی به عنوان پروفیل پنجره کارایی بیشتری دارد.

تولید UPVC

برای تولید پنجره های UPVC می توان پروفیل ها را از مواد خام یا بازیافتی ساخت. پس از مراحل مونتاژ و قالب گیری در خط تولید کارگاه درب و پنجره upvc، پروفیل ها به دقت بررسی و تست شده و کیفیت آنها در تمامی زمینه ها بررسی می شود. در زیر برخی از تست های مورد نیاز برای اندازه گیری پروفایل upvc آمده است:

آزمایش ظاهر و وضعیت تولید

مقاومت در برابر ضربه

واکنش پس از گرم شدن

آزمایش مقدار در واحد طول

بازده داغ

آزمایش کنسول، ابعاد پروفیل و هندسه

تست جوشکاری

شرح آزمایشات فوق خارج از محدوده بحث است. هدف ما از معرفی این استانداردها افزایش دقت شما در انتخاب و خرید پنجره های upvc با کیفیت می باشد. متأسفانه تعداد زیادی از تولیدکنندگان بی تجربه پروفیل های کم هزینه و کم کیفیت را در بازار عرضه می کنند، چنین خرید پنجره های مسکونی ممکن است در ابتدا هزینه های کمتری را برای ما به همراه داشته باشد، اما در آینده با عمر کوتاه و اتلاف انرژی، باعث از دست دادن زمان و پول می شود. و این باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

بنابراین توصیه می کنیم از یک فروشگاه معتبر و حرفه ای خرید کنید. شرکت ما با تعهد به کیفیت، تمامی پروفیل ها را از تولیدکنندگان داخلی و خارجی انتخاب می کند. و ترکیه با نمایندگی برندهایی مانند الوود از مدرن ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز برای تهیه انواع درب و پنجره استفاده می کند.

ویژگی های پنجره upvc

زمان آن فرا رسیده است که ویژگی های پنجره های یو پی وی سی را بشناسیم. دانستن طرح پنجره برای آگاهی در هنگام خرید و انتخاب بسیار مهم است و مطمئن باشید که در زیر تمامی اعمال و عملکردهای این پروفایل را توضیح داده ایم.

کاملا سالم و سالم

قابلیت اطمینان upvc بسیار بالا است. خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی شود. بنابراین از نظر بهداشتی و بهداشتی این ماده کاملا بی ضرر بوده و حتی در داخل بدن انسان نیز مشکلی ایجاد نمی کند. بنابراین در پزشکی و دندانپزشکی نیز کاربرد دارد. پنجره حد فاصل بیرون و داخل خانه است و چون پنجره upvc است می توانید سلامت و امنیت محیط خانه را احساس کنید.

ضدآب

آیا آنچه را که در مقاله انواع پنجره در مورد پروفیل های چوبی خواندیم و انجام دادیم به خاطر دارید؟ پس از مدتی چوب تحت تاثیر رطوبت پوسیده می شود و آهن نیز می تواند مشکل زنگ زدگی داشته باشد. اما پنجره upvc کاملا ضد آب است و رطوبت تاثیری در آن ندارد.

از طرف دیگر در پنجره های پی وی سی گوشه ها با دقت زیادی جوش داده می شوند تا از ورود آب جلوگیری شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و فریم قرار می گیرد تا به طور موثر شکاف را ببندد. بنابراین، نه پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند.
 

عایق حرارت و صدا

مهمترین دستاورد ویندوز امروز در مقایسه با مدل های قدیمی صرفه جویی در مصرف انرژی است. همانطور که قبلا در مقاله خرید پنجره برای پنجره توضیح دادیم، پنجره های پی وی سی عایق هستند و انرژی مصرفی برای گرم و خنک نگه داشتن محیط خانه را کاهش می دهند.

ویژگی مفید بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره های پی وی سی اختلالات صدا را به میزان یک هشتم (حدود 33-43 دسی بل) کاهش می دهند و همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای ترکیب با شیشه دوجداره هستند. نتیجه این ترکیب پنجره ای عالی برای حفظ آرامش و عدم انتقال صدای خارجی به محیط خانه است.

مقاومت و دوام بالا

در شهرهایی که آلودگی بالایی دارند، پنجره های upvc از نظر مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب هستند. به طور کلی، upvc یکی از بادوام ترین پروفیل ها است زیرا هرگز پوسیده نمی شود، زنگ نمی زند و تحت تأثیر رطوبت یا خوردگی قرار نمی گیرد.

محیطش خوبه

امروزه بحث محیط زیست بسیار داغ است، همه از کمبود منابع و نابودی محیط زیست می گویند. جدا از دلایل علمی، همه ما موظفیم بهترین تلاش خود را برای محافظت از سیاره به کار ببریم. این تلاش می تواند در تصمیم گیری های درست نیز باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب متریال برای خانه و پنجره از مصالحی استفاده کنید که به محیط زیست آسیبی نرساند.

خوشبختانه پنجره های upvc کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت هستند. علاوه بر این، مواد زائد برای چرخه طبیعی ندارد (همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، درصد زیادی از upvc ماده ای سازگار با سنگ نمک است)

در برابر سرقت

درب پلاستیکی هسته فولادی upvc دارای مکانیزم قفل همه کاره است که در داخل میله پروفیل قرار می گیرد. اگر امنیت برای شما بسیار مهم است، می توانید این پیکربندی ضد سرقت را با شیشه ضد گلوله یا شیشه ضد سرقت ترکیب کنید و از نتایج عالی لذت ببرید.

آتش سوزی ها

پنجره های UPVC به دلیل ساختار (غلظت بالای کلر و ضد اشتعال) در برابر آتش بسیار مقاوم هستند. احتمالاً موافقید که این ویژگی چقدر برای ایمن نگه داشتن همسایگان در هنگام بحران مفید است.

مقاومت در برابر شرایط جوی

در پنجره های upvc چیدمان کامل برای مقاومت در برابر آب و هوا طراحی شده است. در ترکیب این پنجره از پلی وینیل کلراید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم 7 درصد و ... استفاده شده است. این ترکیبات در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی، خورشید، اشعه ماوراء بنفش، برف و باران و ... مقاوم بوده و پروفیل دوجداره را برای استفاده در هر آب و هوایی مناسب می کند.

نمایش های زیبایی

پنجره upvc به دلیل انعطاف پذیری در تمامی مدل ها قابل تولید است و محدودیتی در انتخاب ایجاد نمی کند. برای انتخاب مدل پنجره با توجه به دکوراسیون منزل خود می توانید به مقاله راهنمای انتخاب مدل پنجره مراجعه کنید.

در مورد رنگ، upvc سفید خام است، اما خوب است که رنگارنگ است، همه سلیقه ها را پوشش می دهد و در رنگ های مختلف به دلخواه شما قابل استفاده است. پروفیل دو پنجره upvc در کنار رنگ و مدل دلخواه شما با سطوح صاف و گوشه های جوشی جلوه ای زیبا و شکیل به خانه شما می بخشد.

پنجره یو پی وی سی

آخرین چیزی که در قیمت ظاهر می شود قیمت و هزینه پنجره است. شاید فکر کرده باشید که هزینه طراحی پروفیل upvc بعد از مطالعه تمام مزیت های بالاست! اما اجازه دهید به عنوان یک مزیت نهایی بگوییم که پنجره PVC دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره بستگی به تعداد، اندازه پنجره و مدل انتخابی دارد. برای جزئیات می توانید با شماره های 02126293263 و 02126293287 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

و در نهایت…

اکنون که با تمام ویژگی های پنجره upvc آشنا شدید، احتمالاً قبول خواهید کرد که پنجره upvc یکی از بهترین گزینه ها برای خانه و محل کار شما است. در خاتمه، برای استفاده از تمامی عملکردهای پنجره upvc و اطمینان از اصالت محصول، توصیه می کنیم با استفاده از نمونه های با کیفیت، از فروشگاه های معتبر صنعت خرید کنید.
 

مراجعه به منبع: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 2353 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|