تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
تعیین شش درآمد از دهکده جهانی دبی

تعیین شش درآمد از دهکده جهانی دبی

دوشنبه 10 مهر 1402
20:52
زندگی نیوز

اگر قصد خرید کالای لوکس همچون طلا، جواهر یا الماس را دارید، پاساژهای دبی را به شما پیشنهاد میکنیم؛ اما درصورتیکه بهدنبال مد و پوشاک هستید، قطعا مراکز خرید استانبول حرف اول را در خاورمیانه میزنند. این جواهر فروشی در دبی مکانی آرام و آرام را برای شما آماده می کند تا بهترین گزینه را راحت تر انتخاب کنید. ساحل جمیرا دبی نزدیکترین ساحل به مرکز شهر بوده و برای کسانی که به دنبال یک استراحتگاه آرام با امکانات لوکس هستند انتخابی ایدهآل است. دیره یکی از مناطق معروف و جاهای دیدنی دبی است که نهتنها به بازدیدکنندگان امکان میدهد تا شیوه زندگی واقعی لوکس دبی را تجربه کنند؛ بلکه چهره سنتی امارات را نیز پیش روی آنها میگذارد. اگر چه دیره موقعیت خود را بهعنوان مرکز کسب و کار و تجارت از دست داده؛ همچنان پذیرای گردشگران دبی است که میتوانند از نقاط مختلف سرگرمکننده، پارکهای ساحلی، مراکز خرید و معماری شگفتانگیز موجود در آن لذت ببرند.دیره یکی از شلوغترین مناطق دبی است که ترکیبی زیبا از معماری سنتی عربی و مدرن در آن به چشم میخورد. تعدد این بازارها بهقدری زیاد است که کار انتخاب را خیلی سختتر کرده است. این واژه اولین بار توسط یک روزنامهنگار برای توصیف هتل برجالعرب به کار برده شد و بعد از آن کم کم در دنیا باب شد. در یک خرید حضوری، به طور قطع اعتماد و اطمینان خریدار به مراتب بالاتر بود. اگر بخواهیم در رابطه با این مسئله صحبت نموده و اطلاعات مختلفی در رابطه با این خیابان را به شما ارائه دهیم باید گفت که این مجموعه به نحوی است که بازدید از آن رایگان بوده و شما می توانید بدون پرداخت هزینه اقدام به بازدید از این مجموعه کنید.

Dubai - UAE - Travel The World Club . What to see and do in Dubai به دلیل گرما و هوای شرجی افراد نمیتوانند وقت خود را در ساحل بگذرانند و بیشتر روز را معمولا در فضاهای بسته میمانند. استانبول باتوجهبه موقعیت جغرافیایی، آب و هوای مدیترانهای و معتدلی دارد و برای سفر در چهار فصل سال گزینه مناسبی به شمار میرود؛ اما دبی یک شهر گرمسیری است و ساکنان آن در اغلب روزهای سال گرمای شدیدی را تجربه میکنند. شهر استانبول به بناهای تاریخی، تفریحات شبانه و غذاهای ترکی خوشمزهاش معروف است. اگر هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکردهاید و نمیدانید که تور استانبول نوروز یا تور دبی را انتخاب کنید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه با تعدادی از مهمترین و مشهورترین جاهای دیدنی و تفریحی دبی و استانبول آشنا خواهید شد. اگر قرار است با کودک خود به دبی یا استانبول سفر کنید، باید بگوییم هر دو مقصد تفریحات کودکانه زیادی دارند و سرگرمی های خانوادگی متنوعی را به مسافران ارائه می دهند. اما هنگام تاریکی هوا به هیچ عنوان این اجازه را نخواهید داشت که تنی به آب بزنید اما امکان این وجود دارد که در کنار ساحل بنشینید و از تماشا کردن و گوش دادن به صدای موجهای آرامش بخش دریا لذت ببرید. قابل ذکر است تا اواسط هفته آینده در شهر های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت و در روز های شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

در مقام مقایسه، دبی شهر امنتری است؛ اما سفر به استانبول نیز خطری برای شما به همراه نخواهد داشت. با اطلاعاتی که در این مقاله از تریپ در اختیار شما قرار دادیم، تلاش کردیم تا به سوال «دبی بریم یا استانبول؟ سفر به دبی و استانبول جذابیت های خاص خود را دارد. با این حال، مدت زمان ایده آل برای بازدید و تفریح در سفر به دبی 3 تا 7 روز است. با توجه به اینکه دبی یکی از شهرهای خشک و گرم به شمار میرود، بدیهی است که فصل زمستان بهترین زمان برای بازدید از جاهای دیدنی دبی است. در این باغ شاهد انواع نمایشها و موسیقیهای زنده خواهید بود؛ بهطوری که در بسیاری از شبهای دبی عموم مردم و بازدیدکنندگان برای تماشای چراغهایی که در تاریکی آسمان میدرخشند به این مکان مراجعه میکنند. بازدیدکنندگان آماتورورزش اسکی، مجاز به استفاده از شیبهای تند و قسمت پرش ارتفاع نیستند. این موزه زندگی در منطقه امارات قبل از پیدایش نفت را به تصویر میکشد و ماکتهایی از خانهها و مساجد آن دوران دارد. طبیعتا این هزینه به نوع سفر و جزئیات فعالیتهای شما در آن شهر بستگی دارد؛ اما در مجموع، برای مسافرت به دبی به بودجه بیشتری نیاز دارید. همچنین با توجه به ساحلی بودن این شهر، مناظر فوقالعادهای در انتظارتان خواهد بود. این مرکز تجاری با نام تاریخی شیخ رشید در دبی برای رویدادها و نمایشها بنا گردید. این منطقه همچنین دارای برخی از بهترین مراکز خرید در امارات است که از آن جمله میتوان به سیتی سنتر دیره، «مرکز خرید الغریر» (Al Ghurair Centre)، «حمرین سنتر» (Hamrain Centre) و مرکز المنال اشاره کرد. دبی نه تنها یکی از امنترین شهرهای خاورمیانه بلکه از امنترین شهرها در جهان به شمار میرود. به منظور معرفی ویژگی های خیابان السیف دبی باید گفت که این خیابان طول 1.8 کیلومتری دارد و در حال حاضر به عنوان یکی از پر بازدید ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری و گردشگری در شهر زیبای دبی به شمار میرود.

بنابراین هیجان پارک آبی و آرامش و استراحت در ساحل جمیرا، دو گزینه خوب برای تکمیل لذت سفر به دبی هستند. در کل، طراحی به صورتی بوده است که بر پایداری تأکید کند. از دیگر امکانات می توان به مبلمان و ملافههای مجلل، حمامهای مرمری و شیک، اینترنت پرسرعت، تلویزیون ماهوارهای LCD، حولهی تنپوش، خط تلفن مستقیم، اشاره کرد. شما در طی این زمان می توانید به برترین شکل ممکن از خیابان السیف دبی بازدید نموده و از سوی دیگر به سراغ فروشگاه های خاص موجود در این منطقه رفته و از این فروشگاه ها نیز تماشا کنید. بسیاری از گردشگران برای بازی گلف به باشگاه گلف دبی کریک میروند؛ هرچند تعداد بسیار کمی از آنها میدانند که امکان بازی مینی گلف نیز در این باشگاه وجود دارد. در واقع توجه به این مسئله بسیار مهم به شما یاری می نماید تا با برنامه ریزی کاملی بتوانید به سراغ هر جاذبه تفریحی و گردشگری رفته و به برترین شکل ممکن از آن بازدید کنید. به همین خاطر اگر بخواهیم در رابطه با مدت زمان بازدید از خیابان السیف دبی توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که بهتر است تا در هنگام سفر به دبی، 2 الی 3 ساعت از وقت خود را به بازدید از این مجموعه اختصاصی دهید. در دبی می توانید غذای محلی به نام قوزی را تجربه کنید که با گوشت بره، برنج، سبزیجات، ادویه و آجیل تهیه می شود. این سرسره در بخش برج قدرت قرار دارد و به وسیله یک تسمه نقاله از رودخانه خروشان به بالای برج قدرت حرکت میکند. برج العرب چه رستورانها و غذاهایی دارد؟

رستوران جونسوی که یکی از بهترین رستوران های برج العرب می باشد که با غذاهای متنوع آسیایی از مهمانان خود پذیرایی می کند.در این مجموعه هشت ایستگاه آشپزی با پخت بهترین غذاهای چینی، مالزیایی، کره ای و ژاپنی خاطره ای دل انگیز را برای شما رقم می زنند. خور دبی در طول تاریخ نقش کلیدی در تجارت دبی بازی کرده است و نسخهی توسعهیافتهی آن فرصت خرید صنایع دستی سنتی، دکوراسیون منزل و انواع سوغاتی ساخته شده توسط افراد محلی همراه با گزینههای غذایی مختلف برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. منبع عکس: سایت لونلی پلنتبا بازدید از سیتی سنتر دیره، لباسهایی با جدیدترین طرحها خریداری کرده یا در یکی از بهترین رستورانهای این مرکز خرید غذایی محلی یا بینالمللی نوش جان کنید. سیتی سنتر دیره هم خوبه. مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ایستگاه مترو در فاصله 5 دقیقه از هتل به صورت پیاده قرار دارد. در راستای آنالیز و معرفی این جاذبه ضروری است تا به چند مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا شما را به صورت کامل با خیابان السیف آشنا نموده و در رابطه با آن اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا به آنالیز و معرفی این خیابان پرداخته و در خصوص آن صحبت کنیم. امیدواریم در سفر به دبی با استفاده از اطلاعات ارائه شده، سفری لذت بخش تر و بی دغدغه تر را تجربه کنید. ماهی کوی کپور ممکن است شما را با پروانه غول پیکر خود بترساند، اما یادتان باشد این ماهی ها برای لمس کاملا بی خطر هستند و گاز نمی گیرند.

دبی شهری مدرن است که با وجود بناهای اسلامی در کنار آسمان خراشهای غول پیکر فضایی بی نظیر با تضادهای چشم نواز پدید آورده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما شش مکانی را معرفی کنیم که در برنامه هر سفر کوتاهی به دبی باید گنجانده شوند. میزان جرم و جنایت در دبی بسیار پایین و نزدیک به صفر است. یک بار از پایین ترین طبقه و بار دیگر از بلند ترین طبقه آن! پس از آن که شما را با خیابان السیف آشنا نموده و در رابطه با آن توضیحات کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح گردد که چرا خیابان السیف دبی محبوب و اهمیت بسیار زیادی در بین گردشگران و گردشگر ها دارد. اگر میخواهید از سرمای شدید یا گرمای طاقتفرسا در امان باشید، بهترین زمان برای سفر به استانبول، فصلهای بهار و تابستان و برای سفر به دبی، فصلهای پاییز و زمستان است. توجه داشته باشید، غواصی و شنا کردن در این آکواریوم تنها برای افراد بالای ۸ سال امکان پذیر است. اگر فرزندانتان را به همراه دارید، نگران خسته و بی حوصله شدن آنها نباشید؛ شهربازی مرکز خرید امارات برای سرگرم کردن کودکانتان امکانات خوبی دارد. شما با سفر به این شهر، شگفتانگیزترین سازههای معماری را مشاهده خواهید کرد و با تفریحات هیجانانگیز و جدیدی روبهرو خواهید شد. در داخل موزه آینده دبی شما می توانید دروازه ای به جهان 50 سال بعد، توسعه برجسته به بشریت بهتر و اقتصاد جهانی قوی تر با نشان دادن اینکه چگونه راه حل های نسل بعدی شامل همه چیز از هوش مصنوعی تا واقعیت افزوده می تواند زندگی ما را بهبود بخشد، کمک خواهد کرد.

بخش بالیوود پارک، گردشگران را به دنیای فیلمهای هندی میبرد و در بخش لگولند، جاذبههای تفریحی و وسایل سرگرمی متعددی وجود دارد. منبع عکس: سایت flickr.com«خانه میراث» (Heritage House) که در سال ۱۸۹۰ میلادی ساخته شده است، به شما فرصت میدهد که نگاهی به زندگی تاجر ثروتمند مروارید بیندازید که در گذشته در این خانه ساکن بوده است. نمایش بسیار تماشایی بوده و فوارهها گاهی آب را تا ارتفاع ۱۵۰ فوت به هوا پرتاب می کنند. در دبی شهربازی هایی وجود دارند که با نام سیاره جادویی شناخته می شوند، در حقیقت این شهربازی ها ۴ مرکز هستند اما امکاناتشان بسیار شبیه و نزدیک به هم است. بعلاوه اگر علاقه مند هستید تا در یک هتل حرفه ای و درجه یک حضور پیدا کنید باز هم می توانید به سراغ هتل های موجود در خیابان السیف رفته و در این هتل ها اقامت کنید. بعلاوه بناها و سازه هایی که در خیابان السیف دبی می توانید آن را مشاهده کنید، ریشه در فرهنگ و میراث این منطقه دارد و شما می توانید سازه های تلفیقی مختلفی را در این خیابان مشاهده کنید. در راستا معرفی این خیابان و آنالیز علت اهمیت آن باید گفت که خیابان السیف دارای فضا مجذوب نماینده و مسحور نماینده است. به منظور آنالیز این مسئله و به صورت کلی باید گفت که خیابان السیف دبی به علت داشتن بناهای خاص و منحصر به فرد، محبوبیت بسیار جدی در بین گردشگر ها دارد و به همین علت پیشنهاد می دهیم تا حتما از این مجموعه ها نیز تماشا کنید.

به همین علت افرادی که قصد دارند تا به سراغ یک خیابان خاص و شگفت انگیز در شهر دبی رفته و از آن تماشا نمایند، می توانند به سراغ خیابان السیف رفته و از این منطقه بازدید داشته باشند. این مسئله باعث شده تا گردشگران بسیار زیادی در طول روز به سراغ این خیابان آمده و از آن بازدید نمایند. خوراکی های خوشمزهای که طعم آن تا مدتها در خاطرتان خواهد ماند. از دیگر بناهای مهم که در این مجموعه وجود دارد می توان به هتل های شیک و خاص اشاره نمود. شما می توانید با استفاده از تاکسی، به دهکده جهانی دبی بروید. این دهکده در منطقهی بُر دبی قرار دارد. دهکده جهانی دبی یکی از جذابیت های توریستی و گردشگری جدید در این شهر است. دبی، عروس خلیج فارس، یکی از مدرن ترین شهرهای جهان و یکی از قطب های گردشگری و بازرگانی، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای خاورمیانه شهرت جهانی پیدا کرده است. در قسمت نظرات به ما بگویید انتخاب شما کدام یک از این دو مقصد پرطرفدار است. برای مقایسه کامل سفر به این دو مقصد پرطرفدار این مقاله از تریپ را بخوانید. به گزارش وبلاگ ستاره، یکی از جاذبه های گردشگری و گردشگری فوق العاده خاص شهر دبی، خیابانی در این شهر است که به آن خیابان السیف دبی می گویند.شهر دبی یکی از شهرهای زیبا و خاص در منطقه خاورمیانه به شمار میرود و همین مسئله باعث شده تا گردشگران و گردشگر های بسیار زیادی به سراغ شهر زیبای دبی رفته و از این منطقه تماشا نمایند. در ضمن در این پارک آبی یک آکواریوم بزرگ هم وجود دارد که می توانید آبزیان متفاوتی را در آن مشاهده کنید.

شاید بزرگترین جاذبه در امارات مال اسکی دبی باشد، اولین پیست اسکی روی برف سرپوشیده در خاورمیانه. اوت لت مال کجاست؟ هنگام بازدید از دبی مال از لباس پوشش مناسب استفاده کنید. هنگام بازدید از بازار ادویه دبی، میتوانید پیاده به ایستگاه عبره بازار قدیم دیره (Deira Old Souq Abra Station) بروید و سوار ابرا شوید.هر سفر با عبره حدود ۱۰ دقیقه طول میکشد و منظرهای کاملا متفاوت به شما ارائه میدهد. به کودکان، معلولان و سالمندان اماراتی بلیت رایگان تعلق میگیرد. در اینجا درمانها و تکنیکهای بینظیری انجام میگیرد که بهلطف استفاده از محصولات معتبر باعث جوانسازی پوست و تقویت مو و ناخن میشود. ضخامت شیشه این آکواریوم 75 سانتی متر است.هزاران جانور آبزی از جمله هشت پا، کوسه ماهی، سفره ماهی و غیره با بیش از 140 گونه متنوع در اینجا دیده می شود. کجا خرید کنیم: مرکز خرید وافی با برندهای کمتر شناخته شده میتواند تجربه خرید ارزان را برای شما به ارمغان آورد. بهعلاوه Seawings میزبان پروازهای چارتری به بیش از ۲۵ مقصد در امارات متحده عربی برای رویدادهای مختلف، فعالیتهای تفریحی و مراسمهایی مثل ازدواج و تولد است. اگر به کالاهای عربی علاقه دارید، در یکی از 150 فروشگاه عرب در شهر سوق خان مرجان وافی، چیزهای جذابی پیدا خواهید کرد. عبره (Abra) نام قایقهای سنتی عربی است و یکی از قدیمیترین و راحتترین راهها برای عبور از خور دبی به حساب میآید. در بازار ادویه میتوانید تازهترین مواد اولیه را تهیه کنید که با ادویههای اصیل خاورمیانهای ترکیب شدهاند و بخش اصلی تشکیلدهنده غذاهای عربی هستند. برای مثال شنا با شیر دریایی یکی از تفریحات جالب این مجموعه است که شما می توانید با مراجعه به بخش مربوط به آن چنین تجربه ای را در دبی ثبت کنید. البته برای راحتی بیشتر می توانید از شرکت هایی مانند کافه رنت خودرو اجاره کرده و با سهولت بیشتر به گردش در این شهر پرجاذبه بپردازید.

در پارک اسپلاش آن پارتی حتی میتوانید، با جشن تولدی لاکچری کودکانتان را سورپرایز کنید. دبی شهر مدرنی است و اغلب "ترین" های دنیا در آن جای گرفتهاند. شلوغ ترین زمان بازدید از این سکو بین ساعت 4 عصر تا 6 عصر است که با انبوهی از بازدید کننده مواجه خواهید شد. در این گالری آثار مختلفی با مضامین گوناگون به چشم میخورد.طبقه دوم دارای آرشیو گستردهای از اسناد تحقیقاتی و کتابهایی است که هر ذهن متفکری آنها را تحسین میکند. وقتی از عبره پیاده شدید، با پنج دقیقه پیادهروی از ایستگاه میتوانید به بازار طلای دبی برسید و از تماشای ویترینهای پرزرقوبرق لذت ببرید یا حتی یک قطعه طلا تزیین شده با سنگهای گرانقیمت خریداری کنید. پشتیبانان 24 ساعته سایت به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و بهترین تور های دبی با هزینه دلخواه را به شما معرفی می کنند. برای رسیدن به این بازار اگر در منطقه دیره اقامت دارید میتونید به نزدیکی خور آمده و با قایق هایی با هزینه ۱ درهم به آن سمت خور و منطقه بر دبی برسید. منبع عکس: سایت bhomes.comقدیمیترین سوق دبی در نزدیکی «ایستگاه ابرا» (Abra Station) در این منطقه واقع شده است که مغازهداران آن طیف گستردهای از اقلام خانگی را به فروش میرسانند. ازآنجاییکه بزرگسال بودن بدون پول داشتن و تلاش برای مدیریت سرمایه امکانپذیر نیست، در کیدزانیا به کودکان پول رایج این شهر (۵۰ کیدزوس) داده میشود و آنها باید بهصورت مستقل برای این پول و نیازهایشان برنامهریزی کنند.

بر خلاف سایر جاذبه های گردشگری و گردشگری دبی که بازدید از آن ها پولی بوده و شما باید اقدام به خرید بلیط برای بازدید از این مجموعه ها کنید، شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به شکل رایگان به صورت خیابان السیف آمده و از این بخش تماشا کنید. به منظور آنالیز این سازه ها باید گفت بناهایی که در خیابان السیف دبی قرار دارند، تاثیر گرفته از سنت و مدرنیته بوده و همین مسئله باعث شده تا بتوان خیابان السیف دبی را به عنوان نمادی برای غرور این منطقه در زمان گذشته، امروز و آینده در نظر گرفت. میتوانید در مدت توقف خود در دبی حدود ۲ ساعت وقت در السیف بگذرانید و با قدم زدن در سکه (sikka) یا خیابانهای پیادهرو در منطقه، از آشنایی با فرهنگ و تاریخ شهر لذت ببرید. در طول مسیر این ساحل درختان نخل پسیاری را مشاهده خواهید کرد که با سایه خود شما را از گرمای خورشید حفظ میکنند. سالنهای بولینگ وجود دارد - 12 مسیر ده پین در آن، و تعداد زیادی بازیهای آرکید و فروشگاههای غذا. این قلعه در سال ۱۷۸۷ میلادی برای محافظت از شهر در برابر دشمنان بنا گردیده بود. رساآوا: پروژه برج خلیفه که به برج دبی نیز معروف است، یکی از بزرگترین و پیچیده ترین پروژه های ساختمانی در جهان بود. به دلایل امنیتی کودکان زیر ۲ سال اجازه وروود را ندارد. این تلهاسکیها به اسکیبازان و اسنوبرد سواران اجازه میدهد تا بهراحتی و کارآمدی به قسمتهای مختلف شیب دسترسی داشته باشند. سفر به دبی یا استانبول؟ اگر بپرسید برای خرید دبی بهتره یا استانبول باید بگوییم مراکز خرید و بازارهای دبی و استانبول هر دو به یک اندازه جذاب هستند. در این سینما فیلم های ۴ بعدی جذاب و شگفت انگیزی پخش می شوند که می توانند هر مخاطبی را به سمت این سینما جذب کنند.

همچنین، گیاهانی که در باغ کاشت شدهاند، نیز بهصورت دقیق انتخاب و ترکیب شدهاند تا به نیازهای زندگی پروانهها بپردازند. مهمانان میتوانند در گوشهوکنار عمارت مثل آشپزخانه، اتاق پذیرایی و صندوقخانه سنتی به گشتوگذار بپردازند. تفاوت هزینه های بلیط این شهربازی بر حسب میزان قد می باشد، به گونه ای که افراد با قد 1 متر و 2 سانتی متر قد مبلغ 236 درهم و افراد بالای 1 متر و 2 سانتی متر باید مبلغ 257 درهم را پرداخت کنند. این ساختمان هنوز با کندهکاریهای هنرمندانه و ورودیهای زیبا، چشم هر بینندهای را مسحور خود میکند. در منطقهای که زنان اغلب مورد ظلم واقع شدهاند و هنوز این امر شایع است، از مرکزی دیدن کنید که پیشرفت بزرگی در دستیابی به برابری جنسیتی داشته است. برای تجربه لحظاتی پر از آرامش و تقویت جسم و روحتان به اسپای «YHI» سر بزنید. تصادفی نیست که دبی زیباترین سواحل خاورمیانه را دارد چرا که میتوانید خط ساحلی با آبوهوای فوقالعاده را در آن تجربه کنید. البته مسئله مهمی که باید به آن توجه گردد این است که اگر قصد دارید اقدام به خرید کالاهای مختلف از فروشگاه های لوکس موجود در خیابان السیف کنید، ضروری است تا مبلغ قابل توجهی را برای خرید در نظر بگیرید. طبقه اول به شاهکارهایی اختصاص دارد که زنان هنرمند اماراتی خلق کردهاند. این مرکز خرید چهار طبقه مانند دیگر مراکز خرید معروف دبی دارای امکانات تفریحی، آب نمای زیبا، فروشگاه های متنوع، کافه و رستوران، سینما و شهربازی مفرح می باشد.


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 29239 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|