تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مهاجرت به قبرس

مهاجرت به قبرس

سه شنبه 7 آذر 1402
6:33
زندگی نیوز



در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین قیمت مسکن در قبرس و تمامی موارد مربوط به آن از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی یورومای و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:

خرید ملک

راه اندازی یک کسب و کار

تحصیل در قبرس

دعوتنامه کاری

فرصت های مالی

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساخت خانه را خودتان انتخاب کنید و تا 84 ماه پرداخت بدون بهره طولانی مدت داشته باشید.

تنوع املاک، از آپارتمان های استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق لوکس با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که باعث می شود بسیاری از مردم از کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان به این کشور مهاجرت کنند. کشور . با خرید ملک به قبرس شمالی. .

چه نوع افرادی در خرید ملک زندگی می کنند؟

خریداران و پیمانکاران فرعی. در دسته خریدار: همسر - فرزندان زیر هجده سال (به صورت خودکار) و فرزندان مجرد بالای هجده سال می توانند به طور جداگانه به پلیس مهاجرت مراجعه کنند (دختران خردسال نامحدود، پسران تا 25 سال)، والدین خریداران می توانند درخواست دهند. بصورت جداگانه.

توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورتی که بالای 18 سال سن داشته باشند نمی توانند عضو گروه باشند و در صورتی که کمتر از 18 سال سن داشته باشند پس از اخذ اقامت والدین خود (پس از تقسیم اموال) می توانند اجازه اقامت دریافت کنند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین زندگی با مذاکره برای شراکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، یک خانواده (مالک و زیردستان) می تواند از طریق یک ملک یا از طریق دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو مجرد باشند، زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه گذرنامه معتبر از کشور مبدأ با تاریخ کمتر از یک ماه توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سابقه کیفری این افراد را از طریق اینترپل پیگیری می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری، شما می تواند سند بگیرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت برای سه سال اول سالانه و برای سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم با شرایط زیر قابل تبدیل به اقامت دائم می باشد.

برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، حمایت مالی مورد نیاز است (در حال حاضر 20000 دلار برای املاک پیش خرید شده و 15000 دلار برای املاک تکمیل شده در هر سال اقامت). شرط لازم برای اقامت 5 ساله این است که دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و در 5 سال گذشته بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک نکرده باشید. اگر می خواهید سر کار بروید و قصد زندگی دائمی در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کنید.

یکی دیگر از الزامات اقامت، ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره یا سند ملک) و همچنین معاینات پزشکی برای تایید عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا پس از خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را تغییر دهید (ویزا صاحبخانه به ویزای کاری). چون وزارت کار در قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورتی که نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکند تنبیه و یا از کشور اخراج خواهید شد.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

از خدمات پزشکی رایگان در مراکز دولتی مجهز استفاده کنید

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند) می باشد.

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و کارت های نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

فرصت خرید فاینانس و دریافت وام در بانک

با راه اندازی یک تجارت به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. پشتیبانی بسیار خوبی از کارآفرینان دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است. در قبرس شمالی زندگی کنید.

قبرس شمالی کشوری کم جمعیت و پرجمعیت است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر بیشتر است. و طبق پیش بینی ها سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن خواهند کرد. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد بازار کار خوبی پیدا می کند.

جدای از این دو حوزه، هر کسب و کاری مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاسی سریع در حال انجام است.

اگر بخواهیم تیترهایی را در مورد مشاغلی که آینده بسیار خوبی دارند نشان دهیم، باید این را بگوییم:

کافه یا رستوران

کارهای فنی مربوط به فتوکپی و روابط دانشجویی

تعمیر موبایل

آرایشگر

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

تولید کابینت و مصالح چوبی

تولید بلوک های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله با همه زیر مجموعه ها دریافت می کنند (زیر دسته ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه کمک مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت حق اقامت دائم داریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد بیمه کار در آن مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

دو راه برای دریافت ویزای تحصیلی در قبرس شمالی وجود دارد: راه اول ثبت نام در دانشگاه ها و راه دوم ثبت نام در کالج هایی است که دوره های تحصیلی کوتاه مدت ارائه می دهند. مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارس فنی و حرفه ای را ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانش آموزان ملزم به ارائه حمایت مالی نیستند، اما همراهان بالای 18 سال باید حمایت مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار یا بیشتر)

دانشجویان و سرپرستان آنها از تسهیلات دولتی رایگان برخوردار بوده و مجاز به افتتاح حساب بانکی هستند.

اخذ تابعیت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای پیشنهاد کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما اگر کارفرمایان متخصصی در خارج از جزیره داشته باشند و بخواهند آنها را وارد کسب و کار خود در قبرس کنند، حق دارند دعوتنامه کاری ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرمی شود، مسئولیت آن بر عهده کارفرما خواهد بود.

همچنین کارفرما باید نام کارمند را در بانک مسدود کند (حدود 600 یورو) بنابراین در صورت عدم پرداخت ویزای کار از سپرده بانکی کسر می شود.

کارفرما موظف است علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه کارمند، حداقل مبلغ تعیین شده توسط وزارت کار را به عنوان حقوق به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگر غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و پایه حقوق حدود 18000 لیر ترکیه می باشد.
 

زندگی و مهاجرت به قبرس با پول نقد

ویزای یک ساله نوعی ویزای موقت است که از طریق کمک مالی و کمک هزینه مسکن قابل دریافت است. احتمال ابطال این نوع ویزا بیشتر است. هنوز هم امکان اخذ ویزای یک ساله از طریق تمکن مالی وجود دارد. وجوه باید بیش از 25000 دلار باشد در حال حاضر هر بانکی از هر جای دنیا می تواند ثابت کند که متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد. توسط پلیس مهاجرت پذیرفته شده است. اما با تجربه بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت در بانک مسدود نمی باشد و پس از دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

فردی با منابع مالی می تواند برای زیر مجموعه ها برای ویزای یک ساله اقدام کند و هزینه اضافی برای زیر مجموعه ها دریافت نمی شود. (بخش فرعی برای انواع اقامتگاه یکسان است).

هرکسی که از این طریق مسکن بگیرد، مانند هر مسکن دیگری از مزایای دولتی برخوردار می شود.

دلیل اینکه قبرس شمالی سرمایه جمع آوری نمی کند و مانند سایر کشورهای ضعیف اقتصادی به مهاجران نمی فروشد، حفظ امنیت کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، بر خلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را با هزینه می فروشد، پس از ارزیابی حداقل 5 ساله، در مرحله اول کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت دریافت می شود.

 


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 4 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|