تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
ورق فولادی ضد زنگ چیست؟

ورق فولادی ضد زنگ چیست؟

شنبه 18 آذر 1402
9:53
زندگی نیوز



ورق استنلس استیل قطعه ای فلزی است که پایه آهن دارد و کمتر از دو درصد آن را آهن تشکیل می دهد، در این صفحه آلیاژهای دیگری نیز برای امکان جوش و استحکام بخشی و همچنین سختی، میزان کربن موجود در آلیاژ این صفحه وجود دارد. افزایش دادن. در عین حال استحکام و سختی آن نیز افزایش می یابد، اما از طرف دیگر انعطاف پذیری آن کاهش می یابد. نوع آینه و توری، رنگ، براق، مات و براق و... از جمله این بشقاب ها می توان به صفحات آهنی اشاره کرد که در ادامه به آن می پردازیم. تکنو استیل تولید کننده نرده های امنیتی استیل با بهترین درب های استیل آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

ورق فولادی مات چیست؟

ورق استیل مات برای تبدیل شدن به یک دانش آموز زیبا مراحل زیادی را طی می کنند. پرداخت چیزی است که به آنها کمک می کند تا بدون هیچ خط و خش به یک محصول زیبا تبدیل شوند. از آنجایی که کاربردهای فولادی بسیار زیاد است، خدمات پولی زیادی نیز وجود دارد. یکی از رایج ترین ورق های فولادی ضد زنگ، ورق استیل مات است. این نوع ورق دارای سطح بسیار ناصافی است. فولاد ضد زنگ به دلیل وجود ترکیبات سطحی خاص، نقره ای و 2B یا مات است. این ورق ها دارای پولیش های مختلفی هستند که یکی از آنها همین ورق می باشد. یک طرف این ورق ها مات است و طرف دیگر آن تا حدود 400 گریت پولیش شده و طرف آن براق است. شماره پوشش 2B یک ورق فولادی مات نورد سرد است که غیر انعکاسی و صاف است، همچنین از نظر ظاهری مات، تیره، زبر و ... می باشد. منعکس می کند.

جزئیات ورق فولادی مات

ورق های فلزی در اندازه های مختلف و سنگ های مختلف بیشترین سفارش را در سه سایز ۱۰۰، ۱۲۵، ۱۵۰ سانتی متری، ۱۰۰×۲۰۰ سانتی متری، ۱۲۵×۲۵۰ سانتی متری و ۲۴۴×۱۲۲ سانتی متری دارند. همچنین این ورق با ضخامت 1 تا 8 میلی متر مانند سایر ورق های فولادی از مقادیر زیادی نیکل، کروم و مولیبدن استفاده می کند که از نسبت های متفاوتی از این اجزا برای تولید تعداد ورق های مختلف استفاده می شود.

استفاده از ورق های فلزی

ورق های فولادی مات در شیمی، داروسازی، کاغذ سازی، تبرید، تجهیزات لباسشویی و خشکشویی، تجهیزات خاک و تجهیزات تبرید، تولید یخچال استفاده می شود.

فلز براق مهفا چیست؟

یکی از صفحات، ورق های فولادی روشن محافظت شده در برابر خوردگی و با قابلیت جوشکاری بالا می باشد که برای براق شدن آن ها باید قسمت های نامنظم را با سمباده مخصوص خراش داد و یک لایه پولیش به سطح آن زد.

تفاوت بین ورق فلزی براق و مات

اگر بخواهیم ورق استیل مات و براق را با هم مقایسه کنیم باید گفت که ورق استیل براق قیمت بالاتری دارد زیرا روی ورق های استیل مات کمتر پرداخت شده است. ورق فولادی صیقلی دارای سطح صاف و صیقلی است و ورق مات دارای سطحی کدر و تیره است. ورق استیل براق ضد خش و ضد لک با پولیش و پولیش صاف است اما ورق استیل مات سطحی تیره دارد و به راحتی لک می شود. ; صفحات استیل براق بهتر هستند و ظاهری مجلل به مکان می بخشند، اما صفحات استیل مات جذابیت کمتری دارند.

قیمت ورق استنلس استیل

تعیین قیمت ورق فولادی برس شده تحت تاثیر عوامل موثری مانند نوسانات ارز، هزینه های حمل و نقل بین المللی، ضخامت، ابعاد و ابعاد، کارخانه تولید، عیار و برد ورق فولادی و ... می باشد.

 


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 3434 ] [ امتیاز : 4 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|