تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چهارشنبه 12 مهر 1402
20:29
زندگی نیوز

 



جاروبرقی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید نظافت یکی از ضروریات زندگی انسان است. ما در زندگی، کار و حتی ماشین خود به نظافت نیاز داریم. جاروبرقی یکی از وسایلی است که به خصوص در خانه به ما در انجام این کار کمک می کند. این دستگاه ها اکنون اهداف دیگری دارند. علاوه بر تمیز کردن سطح از گرد و غبار و زباله. اما از آنجایی که انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد، تصمیم گیری برای آن دشوار است. درست است که انتخاب بهترین جاروبرقی برای نیازهای ما می تواند گیج کننده باشد. ما در این مقاله سعی داریم این مشکل را برای شما حل کنیم. این مقاله به شما کمک می کند تا ویژگی های یک جاروبرقی خوب را مشخص کنید، سپس این محصولات را با نیاز خود مقایسه کنید. گزینه های خود را محدود کنید تا بهترین تجهیزات را پیدا کنید.

قدرت پمپاژ بالا.

جاروبرقی ها در واقع با مکیدن کار می کنند. این نیرو توسط یک موتور داخلی تولید می شود. هرچه موتور قدرتمندتر باشد، قدرت مکش قوی‌تری تولید می‌کند. در نتیجه جاروبرقی کارایی بیشتری دارد و توانایی بهتری در مکیدن همه آلودگی ها و گرد و غبار دارد. هنگام انتخاب جاروبرقی به میزان قدرت آن توجه کنید. این واقعیت که قدرت بین 600 وات و 3000 وات متغیر است چیز خوبی است، اما به خودی خود عملکرد خوب را تضمین نمی کند. نکته کلیدی، استفاده بهینه از برق در سراسر سیستم است. این بدان معناست که شما می توانید به درستی از کف و جلوی شلنگ از طریق فیلتر و کیسه گرد و غبار استفاده کنید تا حداکثر قدرت مکش را داشته باشید. بنابراین، تمام اجزای یک جاروبرقی خوب باید با هم کار کنند تا بهترین جریان هوا برای مکش ایجاد شود.

آزمایشی وجود دارد که می توانید برای دانستن قدرت مکش واقعی جاروبرقی انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که تمام اتصالات دستگاه به درستی بسته شده اند. سپس آن را روشن کرده و روی آخرین سطح قدرت تنظیم کنید. سپس کف لوله را به دیوار محکم کنید و استحکام آن را اندازه بگیرید.

قابلیت مانور آسان

قابلیت مانور یکی از ویژگی های مهم هر جاروبرقی خوب است که اکثر مصرف کنندگان آن را نادیده می گیرند و از آن غافل می شوند. جاروبرقی باید در همه جا در دسترس باشد. برای انجام کارهای نظافتی، وسایل باید به راحتی قابل جابجایی و دسترسی به مناطق دور افتاده باشند. به دنبال جارویی با چرخ باشید که بتواند 360 درجه بچرخد. علاوه بر این، جاروبرقی باید بتواند به صورت عمودی بایستد. این کار تمیز کردن پله ها را بسیار راحت تر می کند. به طور کلی، آنهایی که دارای محورهای فولادی و کمک فنر هستند برای این کار مناسب تر هستند.

یک سیم برق بلند و تاشو ضروری است. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون نیاز به تعویض پریز در هر اتاق یا تغییرات خاص، اطراف را جارو کنید. همه این ویژگی ها در کنار هم قدرت مانور را افزایش می دهند و یک جاروبرقی خوب باید این موارد را داشته باشد.

کار ساده

البته، هیچ کس نمی خواهد ساعت ها صرف یادگیری نحوه کار با جاروبرقی کند. از طرفی جارو باید در اسرع وقت استفاده شود. بنابراین، اول از همه، یک جاروبرقی خوب باید ساده باشد.  خدمات لوازم خانگی بوش توجه داشته باشید که عملیات ساده به معنای عدم وجود نوآوری و فناوری نیست. لوله پلاستیکی جارو باید در هر شرایطی قدرت مکش خود را حفظ کند. همچنین بهترین نوع دستگیره های فلزی آنهایی هستند که تلسکوپی هستند. با فشردن یک دکمه می توان آن ها را با توجه به قد هر فرد تنظیم کرد. برخی از جاروبرقی ها قسمت کوچکی در پشت جاروبرقی دارند که برای استراحت و آزاد کردن شلنگ استفاده می شود. می توانید لوله را در حین یا بعد از کار وصل کنید و مطمئن باشید که جدا نمی شود. برای راحتی بیشتر می توانید از جاروبرقی با کنترل از راه دور روی دسته استفاده کنید. در این صورت نیازی به فشار دادن و چرخاندن تسمه برای باز و بسته شدن دستگاه یا تغییر قدرت مکش نیست.

سطح سر و صدای کم

اما میزان صدایی که در حین کار از موتور خارج می شود در تعیین یک جاروبرقی خوب بسیار موثر است. همه جاروبرقی ها می توانند صدا ایجاد کنند که قطعاً ویژگی خوبی نیست. بنابراین لازم است موتور سوییپر را به گونه ای بهینه کرد که از خروج تمامی صدای اضافی موتور (معمولا با استفاده از عایق صدا) جلوگیری شود. برخی از انواع جاروها حتی دارای ویژگی هایی مانند حالت بی صدا هستند که بدون ایجاد صدا سطوح را تمیز می کند. لازم به ذکر است که برخلاف تصور رایج، هرچه قدرت جاروبرقی بیشتر باشد، صدای کمتری تولید می کند.

ابعاد و وزن مناسب

بسیاری از مردم بر این باورند که خرید جاروبرقی مترادف با تلاش کم و کیفیت پایین است. اما اینطور نیست. فرض کنید یک جاروبرقی خوب با قدرت مکش زیاد خریداری کرده اید. اما به دلیل اندازه آن، نمی توانید به راحتی آن را همه جا حمل کنید و تقریباً هر گوشه و مکان را نمی توان تمیز کرد. بنابراین، به دست آوردن اندازه و شکل مناسب ماشین لباسشویی بسیار مهم است. علاوه بر سهولت حمل و نقل، سادگی و انعطاف پذیری آن نیز به حفاظت از محیط زیست کمک می کند. به عبارت دیگر، این وضعیت از فعالیت های خسته کننده و کسل کننده به سرگرمی تبدیل می شود.

با این حال، یک جاروبرقی خوب نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه زیبا به نظر برسد. زیرا این امر در کنار لوازم خانگی مانند یخچال یا ماشین لباسشویی و ... بر ظاهر محیط تاثیر می گذارد.

 

مصرف برق کم

ما نباید مصرف انرژی و هزینه های ناشی از جاروبرقی را فراموش کنیم. با توجه به افزایش هزینه ها، این جاروبرقی خوبی است که به شما در صرفه جویی در اقلام کمک می کند. در عین حال، حفاظت از منابع و محیط زیست در زندگی روزمره ما بسیار مهم است. معمولاً برچسب مصرف انرژی روی جعبه هر جاروبرقی چسبانده می شود. هرچه این نمودار به A نزدیکتر باشد، کارآمدتر و مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

زندگی طولانی

مهم است که در نظر داشته باشید که جاروبرقی شما چقدر عمر می کند. ممکن است مجبور شوید از قبل و در زمان خرید هزینه بیشتری بپردازید، اما این یک نوع پس انداز برای آینده است. وقتی صحبت از کیفیت به میان می آید، هزینه اضافی وجود ندارد. اگر ابتدا محصول بهتری بخرید، خود را در برابر مشکلات آینده بیمه می کنید. قطعات یدکی و پشتیبانی و گارانتی محصول را نیز در نظر بگیرید. طول عمر جاروبرقی معمولاً یک ساعت در هفته یا پنجاه ساعت در سال است. اما انتخاب محصول با کیفیت بالاتر می تواند عمر محصول را تا بیست برابر بیشتر از این ارقام تضمین کند.

سیستم زهکشی را تمیز کنید

کار یک نظافتچی فراتر از نظافت است، بلکه به سلامت عمومی مربوط می شود. در جزئیات بیشتر می توان به تمیزی هوای اطراف اشاره کرد. اگر تمام گرد و غباری که از زمین جمع آوری می کنید همانجا بماند و به راحتی در هوا پراکنده شود چه؟ فرآیند حذف زباله جاروبرقی به دو بخش تقسیم می شود:

کیسه: این فرآیند شامل بسیاری از مواد تمیز کننده قدیمی است. در این مدل مقدار کمی گرد و غبار وارد ظرف می شود که معمولاً کاغذ یا پلیمر است و مواد زائد دیگری که جارو از سطح آن جارو می کند. این کیف ها خود طراحی بادوام و قابل جابجایی دارند. کیسه دائمی باید پس از هر بار پر کردن خالی شود و طبق دستورالعمل سازنده تمیز شود. اما این کیسه های یکبار مصرف پس از پر شدن به راحتی دور ریخته می شوند. بنابراین باید به انتخاب کیسه های گرم توجه کرد و بهترین نوع را انتخاب کرد.

مخزن (بدون کیسه): سیستم جمع آوری کثیفی و گرد و غبار در این نوع کمی متفاوت است. این جاروها دیگر کیسه نیستند. با این حال، معمولا یک مخزن شفاف وجود دارد که تمام گرد و غبار و زباله ها در آن جمع می شوند. نکته شگفت انگیز این است که هنگام تمیز کردن کیسه هیچ کثیفی تولید نمی شود. زیرا در حین مکش ضایعات را فشرده می کند و شما فقط مخزن را باز کرده و در سطل زباله خالی می کنید. این پاکت های کاغذی یکبار مصرف برای افراد مبتلا به آلرژی یا بیماری های تنفسی مانند آسم توصیه می شود. این افراد نباید از کیسه های دائمی استفاده کنند.

لوازم جانبی مناسب

اکثر جاروبرقی های خوب و مدرن دارای لوازم جانبی مختلفی هستند که به طور خاص برای نیازهای فردی طراحی شده اند. این ابزارها گاهی امکان دسترسی به مکان‌های غیرقابل دسترس را فراهم می‌کنند و گاهی امکان تمیز کردن سطوح مختلف را فراهم می‌کنند.بنابراین هر برس و سری عملکرد متفاوتی دارند که توضیحات کامل آن را می‌توانید در دفترچه راهنمای محصول بیابید.در واقع اگر ترجیح می‌دهید "همه" کثیفی ها را از تمام قسمت های خانه مانند مبلمان، پرده و غیره جمع آوری کنید، به جای گرد و غبار، باید به دنبال جاروبرقی با مواد کافی باشید. همچنین اگر حیوان خانگی دارید یا با پله سر و کار دارید، باید از این ابزارها استفاده کنید. آنها را می توان جداگانه خریداری کرد، اما پیدا کردن مدل مناسب برای مدل شما ممکن است دشوار یا غیرممکن باشد.

صقر احثار

اگر می خواهید یک پاک کننده خوب بخرید، سعی کنید گول تخفیف های فروشگاه های مختلف را نخورید.  نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش این محصولات ممکن است روی کاغذ خوب و هوشمندانه به نظر برسند، اما عملکرد و دوام کلی آن به استاندارد شرکت سازنده آن بستگی دارد. اگر به دنبال اطمینان و گارانتی هستید، حتما از شرکت های معتبر و برندهای معروف خرید کنید.

قیمت یک مدل جارو خاص مهم نیست. بستگی به بودجه شما دارد. اما همچنان امکان خرید یک پاک کننده خوب حتی با قیمتی بالاتر از بودجه شما وجود دارد. این وسیله ای نیست که بخواهید سریع آن را عوض کنید و مدل یا طرح دیگری بخرید. برعکس، چندین سال مشغول کار سخت پاکسازی محیط شما در نظر گرفته می شود. پس جارویی را انتخاب کنید که بیشتر از مدل های دیگر به شما می آید و قیمت آن را زیاد سنگین نکنید.

 

 


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 8503 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|