تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
پودر نانو با خاصیت آبگریزی و آنتی استاتیک روی بدنه اتومبیل یک لایه محافظ ایجاد می کند

پودر نانو با خاصیت آبگریزی و آنتی استاتیک روی بدنه اتومبیل یک لایه محافظ ایجاد می کند

دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
13:42
زندگی نیوز

 

همچنین ه هنگام انجام عملیات شستشوی در محیط های باز دستگاه کارواش صنعتی های متحرک با عملکرد خود تاثیر دوچندانی در دستیابی به پاکیزگی در بالاترین سطح ممکن می گذارند. همچنین پمپ کارواش کارچر دارای سیستم خنک کنندگی سیم پیچ با استفاده از آب ورودی به دستگاه می باشد. کارواش صنعتی HDS 1020 از نوع سه فاز صنعتی آب گرم بوده و برای مصارف سنگین صنعتی استفاده می شود. لذا استفاده از آنها آموزش خاصی مورد نیاز نیست. شلنگ فشار قوی: شلنگ کارواش صنعتی کارچر بافته شده از فولاد می باشد و در مقایل دما و فشار آب مقاومت بالایی دارد. در این حال، گروه توسعه صنعتی و بازرگانی آرکا تجارت اقدام به ارائه و عرضه طیف وسیعی از کارواش ها با برند کارچر (KARCHER) آلمان در کشور عزیزمان ایران نموده است و امید دارد بتواند با ارائه محصولات با کیفیت از این برند مطرح و صاحب نام جهانی و همچنین با خدمات پس از فروش عالی، گام موثری در ارتقاء کیفیت نظافت در ایران برداشته و همواره رضایت مندی مشتریان را با خود به همراه داشته باشد. انتهای لانس دارای خمیدگی جهت دسترسی به قسمت های دور از دسترس است. نکته مهم بعدی برای انتخاب و خرید نازل کارواش، توجه به ضمانت های ارائه شده توسط فروشنده و نمایندگی این محصول است تا در صورت وقوع هرگونه مشکل، به سرعت قطعه تعویض یا تعمیر گردد.

نازل و بدنه در این نوع آبپاش به صورت جداگانه قرار دارند و قابل تعویض هستند، همچنین به صورت جداگانه فروختهمیشوند. دور آبیاری در این تایمر از 1 ساعت تا 72 ساعت ( 1، 2، 3، 4، 6، 8، 12، 24، 48 و 72 ساعت) و همچنین برای 1 هفته نیز قابل تنظیم است. این دستگاه مصرف آب و مواد شوینده را در امر شستشو به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. میزان فشار و دبی آب در وهله اول می بایست مد نظر قرار گیرد. پمپ با عملکرد خود فشار آب را افزایش داده و آب پس از تغییر فشار ایجاد شده ، به سمت تفنگی حرکت می کند. با توجه به سطح بزرگ این وسایل نیز بهتر است از نازل هایی استفاده شود که دارای زاویه پاشش بزرگی باشد. این شرکت برای تضمین دوام محصولات خود به مشتریان خود ، فقط از پلی اتیلن با کیفیت بالا برای تولید استفاده می کند.

در فصل سرد تایمر را در محفظهتر قرار دهید تا از یخ زدگی جلوگیری شود. از سوی دیگر دستگاه کارواش صنعتی های آب سرد با توانایی پاشش اب حداکثر تا دمای 60 درجه ، در شستشوی اتومبیل ها ، نمای ساختمان ها و فضا های داخلی و تاسیسات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کارواش های سری HDS شرکت کارچر آلمان (KARCHER) به صورت آب گرم هستند و و می توان از آنها در صنایع سنگین استفاده کرد. واترجت ها یا کارواش های صنعتی کارچر (KARCHER) آلمان دارای قدرت بالا در نظافت صنعتی ماشین آلات صنعتی به خصوص ماشین آلات راهسازی می باشند. تفنگی کارواش کارچر دارای ایمنی بالا است و هیچ گونه ضربه ای را به دست اپراتور منتقل نمی کند. نحوه ی کار دستگاه کارواش صنعتی ها بدین گونه است که ابتدا آب از منبع اولیه و با فشار 4 بار وارد دستگاه می شود . معمولا ساخت و تولید پمپ کف پاش کارواش به گونه ای است که ورق ۳ میلی متر با جوش سراسری در آن به کار رفته شده است. کارواش الکتریکی نیازمند منبع الکتریکی و کارواش بنزینی نیازمند سوخت فسیلی است و از آنجا که کارواش الکتریکی آلودگی ندارد برای محیط های بسته نیز مناسب می باشد.

پودر نانو با خاصیت آبگریزی و آنتی استاتیک روی بدنه اتومبیل یک لایه محافظ ایجاد می کند که نه تنها مدت زمان بیشتری اتومبیل را تمیز نگاه می دارد بلکه قادر است از رنگ بدنه در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز به خوبی محافظت نماید و از محو شدن زودرس رنگ جلوگیری به عمل آورد. این دستگاه ها بهترین راه حل نظافتی را برای صنایع مختلف ایجاد می کنند. معمولا از کارواش فشار قوی آب سرد برای شستشو و نظافت هر وسیله ای استفاده می کنند برای بهره گیری از واترجت آب سرد نیازی به وجود سیستم گرم کن نمی باشد. دستگاه کارواش صنعتی ها به لحاظ تفاوتشان در دمایی که ایجاد می کنند ، از سوی کاربران به منظور انجام عملیات گوناگون نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند. پس از آن کاربر با اعمال نیرو بر تفنگی ، آب با فشار بالا را از طریق لنس به نازل منتقل کرده و از طریق نازل های موجود اب با فشاز بسیار بالاتری از دستگاه خارج می گردد. پمپ کارواش صنعتی مدل LW3016S با فشار 110 بار با دبی خروجی 11/2 لیتر در دقیقه و قدرت 3 اسب بخار و دور موتور 1400 دور در دقیقه بهمراه شیر فشارشکن یا بای پس و کوپله شده با الکتروموتور موتوژن تبریز (یا الکتروژن) با توان 2.2 کیلو وات یا 3 اسب بخار و تک فاز می باشد.

 


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|