تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
Soft 404 با پادکست آموزشی soft404 در کنسول جستجو

Soft 404 با پادکست آموزشی soft404 در کنسول جستجو

چهارشنبه 24 خرداد 1402
13:54
زندگی نیوز

 


خطای Soft404 در کنسول جستجو در کنار پادکست آموزشی soft404 در این مقاله قصد دارم هم به صورت متنی و هم به صورت پادکست آموزشی که در انتهای این مقاله قابل مشاهده است با شما صحبت کنم. منتظر مقاله آموزش سئو ما باشید.

خطای soft 404 چیست؟

شما می توانید خطایی را در مرورگر مشاهده کنید که در وب سایت ها با یک هشدار ظاهر می شود

مثل این

خطای ضعیف 404 به این معنی است که شما صفحه ای را به کاربر نشان می دهید که وجود ندارد و در واقع صفحه 404 است. در حالی که کد وضعیت HTTP مرتبط با این صفحه یک کد 200 را برمی گرداند.

این یک توضیح مختصر در مورد خطای SOFT 404 است

اما برای توضیح کاملتر این خطا باید بگوییم که در صفحاتی رخ می دهد که محتوا یا محصولی ندارند یا آن صفحات محتوای کمی دارند. در حین دریافت این توضیح، ما این خطا را عمدتا دسته ها یا برچسب ها دریافت می کنیم

اگر بخواهیم توضیح کاملی در این زمینه بدهیم باید این قسمت را با ذکر مثال کامل کنیم.

مثال:

اگر وب سایت شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده است و هنگام ایجاد یک محصول یا مقاله، یک برچسب جدید ایجاد می کنید، ممکن است این برچسب چندان مفید نباشد.

هرگز محصول یا مقاله ای را در نظر نگیرید و از آن استفاده نکنید. وردپرس به طور خودکار یک صفحه و یک لینک با عنوان برگه (تب) ایجاد می کند که محتوایی ندارد.

در نتیجه

این باعث می شود که سایت شما یک خطای 404 را نمایش دهد.

این صفحات یا دسته بندی های بدون محتوا برای ربات های گوگل گیج کننده هستند.

در این قسمت از مقاله، من به طور خلاصه توضیح خواهم داد که لینک های گوگل چگونه کار می کنند. با من باش محمد سلحشوری.

نحوه کار ربات های موتور جستجو

وقتی روبات‌ها وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند، پیامی از سرور به نام کد وضعیت HTTP برای آنها ارسال می‌کنید.

کد 200 به این معنی است که یک صفحه در دسترس است.

این ربات ها یک پیام در دسترس بودن یا 200 کد از سرور دریافت می کنند

حال اگر صفحه دارای محتوای کم یا تکراری باشد چه اتفاقی می افتد؟

باید گفت نظری که روبات ها در مورد این صفحات خواهند داشت این است که «این صفحه ارزشی ندارد و نیازی به نوشتن آن نیست».

تغییر مسیر صفحه

یکی از دلایلی که احتمال دریافت خطای SOFT404 را افزایش می دهد، تغییر مسیر صفحاتی است که به صفحات غیرمرتبط تغییر مسیر می دهند.

یک مثال این نکته را واضح تر نشان می دهد.

تصور کنید صفحه‌ای در نتایج جستجوی خود دارید که می‌تواند با کلمات کلیدی مرتبط به مخاطبان دسترسی پیدا کند، اما به دلایل مختلف آن را به صفحات غیرمرتبط هدایت کرده‌اید - این یک اشتباه آشکار است و نباید از فشار برای ارسال نکردن نمره به سایت استفاده کنید. صفحه با کلمات مرتبط یک کلمه به صفحه دیگر از 301 استفاده کنید

برای انتقال اعتبار می توانید لینک این صفحات را با انکر تکست مربوط به صفحه دیگری ارسال کنید.

اهمیت رفع این خطا در وب سایت

در این بخش، دلایل مهمی برای رفع این خطا را ارائه می دهیم.

زمانی که تعداد اینگونه صفحات و خطای SOFT404 در سایت زیاد باشد، بودجه برای خزیدن در سایت کاهش می یابد. بودجه crawl بودجه تخمینی است که گوگل برای بازدید ربات ها از سایت شما در نظر می گیرد.

باید در نظر داشته باشید که اگر سایت شما دارای تعداد صفحات با محتوای بد باشد، گوگل سایت شما را به عنوان سایتی معرفی می کند که اطلاعات دقیقی از وضعیت صفحات خود ارائه نمی دهد و در نتیجه در آینده می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. ، همانطور که ص از آنجایی که صفحات جدید ایندکس نمی شوند. محتوای منظم و …

راه حلی برای رفع خطای خطای 404؟

خب این خطا نیز یکی از خطاهای مهم وب سایت است و بهتر است آن را برطرف کنیم و نتایج بهتری از وب سایت خود در نتایج جستجو بگیریم.

راه حل اول (حذف)

شما می توانید یک صفحه را در سایت خود به عنوان صفحه 404 طراحی و قرار دهید، این صفحه باید به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشد تا پس از حذف صفحات، کاربر بتواند به صفحات دیگر وب سایت شما دسترسی داشته باشد و سپس به حذف ادامه دهد. صفحات با محتوای کم یا تکراری را حذف کنید.

راه حل دوم (301 تغییر مسیر)

اگر این صفحات بازدیدهای خوبی دارند یا رتبه های خوبی دارند که شما را ناامید می کند، آنها را حذف کنید. بهترین راه این است که به طور مرتب این صفحات (301) را به صفحات مرتبطی که دارای محتوای دیگر هستند هدایت کنید.این کار باعث افزایش اعتبار این صفحه برای دریافت صفحات خوب می شود و مخاطبان سایت شما نتایج خوبی خواهند گرفت.

درمان سوم

می توانید به این صفحات فکر کنید و روی تولید محتوا برای این صفحات تمرکز کنید، این کار مخاطب را به صفحه ای معنادار سوق می دهد و وب سایت شما روی دید مخاطب تاثیر می گذارد.


راه حل چهارم (محدود کردن دسترسی ربات)

این راه حل برای صفحات بزرگ در نظر گرفته شده است و نمی توانیم آن را حذف کنیم. این روش برای محدود کردن دسترسی ربات های گوگل به ایندکس این صفحات است و شما می توانید این کار را به دو صورت انجام دهید: در زیر این روش ها را توضیح داده ایم.

ایندکس مجدد این صفحه در سئو از ظاهر پیشخوان WordPress-SEO-Search انجام می شود.

دسترسی روبات های گوگل به این صفحات را از فایل robots.txt مسدود کنید تا توسط روبات های گوگل خوانده نشوند.
 

مراجعه به صفحه مقاله: https://blogten.ir/%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-404-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%da%86-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%b3%d8%aa/  


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|