تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مه پاش صنعتی – مه پاش فیتینگی – مه پاش مرغداری

مه پاش صنعتی – مه پاش فیتینگی – مه پاش مرغداری

دوشنبه 29 فروردين 1401
21:23
زندگی نیوز

فیلتر پلی فسفات برای زمانی که آب تحت فشار نیست، به منظور رسوب گیری و از فیلتر نمدی در سیستم مه پاش جهت حذف ذرات و جرم آب استفاده می گردد. شاید بسیاری از افراد و کسانی که به دنبال خرید شیر برقی آبیاری هانتر تصور کنند که مصرف برق این ابزار بسیار بالاست و مقرون به صرفه نیست، اما با توجه طراحی دستگاه میتوان گفت که جریان برق مصرفی شیر برقی آبیاری بسیار کم است و برای کسانی که میخواهند کیفیت آبیاری زمین زراعی خود را افزایش دهند، بسیار به صرفه است. وجود یک شیر برقی آبیاری هانتر به افراد این امکان را میدهد که بتوانند با اطمینان خاطر از سیستم قطع و وصل کردن آب، به راحتی از ابزار فوق استفاده کنند. اگر آبیاری محیطهای مختلف زمین کشاورزی برای شما دشوار است و بخواهید سرعت آبیاری را بهبود ببخشید بهتر است به دنبال خرید شیر برقی آبیاری هانتر از یک فروشگاه معتبر باشید. شما می توانید با مراجعه به استوک فروشی ها یا مغازه هایی که تجهیزات دست دوم می فروشند، آگهی های فروش یا برنامه هایی مانند دیوار یا شیپور وسیله مورد نیازتان را جستجو و پس از بررسی سالم بودن آن اقدام به خریداری نمایید. شیر برقی هانتر توسط کنترلرها (از جمله کنترلر هانتر و یا تایمرهای دیجیتال و مکانیکی) قابل کنترل کردن میباشد.بر روی کلاهک در دار شیر های برقی هانتر یک پیچ ساخته شده است که توسط آن میتوان جریان سیال را به طور دستی قطع نمود و کارهایی مانند امور مربوط به تعمیرات و نگهداری شیر برقی را روی خط و بدون بروز زحمتی انجام داد. 

 

به طور کلی، در کاربردهای فشار بالا از پمپ های پلانجری به جای پمپ پیستونی استفاده می شود. به طور کلی استفاده از این مدل مه پاش، مزیت های زیادی را ایجاد می کند. حالت کلی شیر برقی آب را یک بدنه فلزی به همراه یک بویین تشکیل داده اند که بویین همان سیم پیچی با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. این تاریخ طولانی می تواند ما را برای ساختن آینده ای درخشان،به کمک کار خلاقانه و مداوم ،مصمم تر کند. پاسخ: خیر، در داخل این پکیج شما نازل، لوله و تجهیزات لازم برای نصب را دریافت خواهید کرد. مجموعه مه پاش صنعت همراه شما خواهد بود تا بتوانید مه پاش دلخواه خود را با معیارهای استاندارد انتخاب کنید. مثلا شما می توانید دستگاه تایمر آبیاری خانگی را تنظیم کنید تا هر روز ساعت 7 صبح به مدت نیم ساعت باغچه شما را آبیاری کند و این برنامه را هر 8 ساعت یکبار در طول روز تکرار کند. آشنایی با برتولینی تاریخچه ئیدرومکانیکا برتولینی به سال ۱۹۱۸ و سالهای برآمدن ماشین های کشاورزی باز می گردد؛آغاز به کار شرکت هایی که پیشگام مکانیزاسیون و کاستن سختی جانفرسای کار کشاورزان بودند. هانتر از اولین برندهایی بود که بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ با آن وارد حوزه اتوماسیون شدیم.

 

شستشو های اتوماتیک قدیمی تر - که اکثریت آنها قبل از سال 1980 ساخته شده بودند - از مسواک هایی با نایلون نرم استفاده می کردند که تمایل داشتند یک سپرده نایلونی به شکل مویی به نام علامت قلم مو را روی رنگ وسیله نقلیه بگذارند. این فیلترها، در ابتدای شیر آب نصب میشوند و مانع از ورود آلودگی ها و ذرات مزاحم به سیستم آبیاری می شوند. نوع نصب و راه اندازی سیستم های مه پاش از لحاظ تعداد نازل مورد نیاز، متراژ لوله ها، نوع پمپ، نحوه ی پاشش نازل ها و… اگر میخواهید در مورد نحوه کار شیر برقی هانتر بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید. شیر برقی PGV-101G هانتر دارای سلونوئید 24 ولت میباشد که قابلیت اتصال به تمامی کنترلر های برقی هانتر را دارا میباشد. با خرید شیر برقی آبیاری مناسب خود میتوانید در هر زمان که به این دستگاه نیاز داشتید، به راحتی و بدون سرویسهای دورهای از آن استفاده کنید. کنترلر آبیاری نیاز به نیروی انسانی برای قطع و وصل کردن آب را کاهش می دهد و به همین علت در کاهش هزینه ها در مقیاس بزرگ نقش بسزایی دارد. پاسخ: بله، بدهی است که مه پاش هر جا که نیاز به افزایش رطوبت و کاهش دما دارد میتوان استفاده کرد.

 

همچنین رطوبت جزو لاینفک این محیط می باشد که از طریق آن می توان به حفظ رطوبت و دما در این محیط کمک نمود. در سیستم شیر برقی آبیاری هانتر، قابلیت نصب بر روی لوازم مه پاش وجود دارد که باعث کنترل دما و رطوبت خواهد شد. این ابزار کلیدی برای آبیاری درختان و فضای سبز بسیار کاربردی است و باعث میشود تا روند آبیاری به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام شود. سیستم آبیاری گیاهان و درختان برای بسیاری از کشاورزان دارای اهمیت است و از این رو خرید شیر برقی آبیاری هانتر به کسانی که در این زمینه فعال هستند توصیه میشود. عملکرد شیر برقی آبیاری هانتر به گونهای است که برای کشاورزان و باغداران بسیار حائز اهمیت است، چرا که باعث صرفه جویی در مصرف آب شده و میتوانند سرعت آبیاری را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. وجود سیستم مه پاش باعث میشود تا آب به شکلهای مختلف و اندازههای گوناگون خارج شود که این امر برای بسیاری از کشاورزان دارای اهمیت است. افراد با داشتن یک ابزار تخصصی میتوانند کیفیت و زمان آبیاری محیط خود را تنظیم کنند که این امر باعث صرفه جویی در هزینهها خواهد شد.

 

https://abniro.com/misting/


موضوعات:
برچسب ها: , ,
[ بازدید : 278 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به زندگی نیوز است. | قدرت گرفته از Blogtez.com|